Hej Anonym i Trollhättan :D



Detta är ingen fråga, men idag på Konfirmationen pratade jag och Alice om att spåra IP - nr i från annonyma komentarer, och ja det brukar faktist både hon och jag göra :)
Ni som läst min blogg kanske kommer ihåg att jag ''hängt'' ut en som komentarat anonymt.



Sv; 
För det första förstår jag inte varför jag är dålig på engelska för att jag skriver att min Scarf kommer från ''Design Only'' då jag inte skrivit 'just for only me' eller 'Only just for me.'

Men visst, jag kan redan erkänna att jag har IG i engelska men det är inte direkt något jag skäms över, eftersom jag övar på engelskadå och då, och ''på god väg mot G''
Ge mig en bra anledning till att jag ska skämmas? Alla personer har sina svagheter, och just jag är dålig på engelska och har alltid varit. Så nu ska ja ta steget och jobba upp det.


Någon annan som kan se vart det står  "Just for Only me" ? i inlägget ? Klicka här för att komma till det inlägget.


Hursom helst så vet jag ju att ditt IP Nummer är 81.234.251.46 Så det är rätt lätt att hitta dej ;)
Om du inte tror jag är helt koko så vet jag att du bor i Trollhättan, i Västra Tunhem området :)

Ni andra som vill söka efter IP-nummret så får ni några sidor här.
IP nr
Olzzon
Rape Database


Sen där det står området kan ni ju söka det på området ;)
&jag har lite andra sidor som ja inte säger, så jag vet exakt vart du bor ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tror hon menar att då man kommenterar så står det: Mail/Msn <3 (just for only me)



//:Sofia <3

2010-07-04 @ 13:32:06
Postat av: Sofia (igen')

hups, det blev visst en smiley istället för S :et...

2010-07-04 @ 13:33:09
Postat av: Bella

Haha you go girl!

2010-07-04 @ 18:40:06
URL: http://isabellabergstedt.blogg.se/
Postat av: simone

Får säga själv att de hemsidorna är riktigt kassa, det är inte alltid de visar rätt stad, jag kan sitta här i Göteborg med mobilt bredband men få ett IPnummer i halmstad osv.. så jag tycker dem suger, ger inte alls någon bra information det lilla man får ^

2010-07-04 @ 20:08:22
URL: http://fattybom.se
Postat av: frida

Just for me eller only for my eyes låter bättre :) Men orka bry sig om andras engelska bra att du står på dig och skämmer ut henne istället!

2010-07-06 @ 16:49:52

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0