Lägger ner snart...

Känner för att tala ut, så läs om ni orkar.


Mitt
mål dom senaste dagarna var att komm ain på Blogg.se's mest aktiva lista, topp 20 någonstans där eftersom jag snacka lite med Leia som precis starta en blogg och efter 3 dagar kom hon in på mest aktiva listan, dom senaste dagarna har jag uppdaterat med över 10 inlägg per dag. Så ibland har jag verkligen inte kommit på något att skriva om, verkligen en stor ''bloggtorka'' jag hittar saker att skriva om, och fortsätter att skrive om mitt liv osv. Kommer inte upp så nu känns det helt meningslöst. Innan sommarlovet börja hade jag några hundra läsare och nu på sommarlovet har det sjunkin en hel del, det förstår jage ftersom det e sommarlov. Så nu med mina 200 läsare, har det lönat sig en aning, jag har fått fler komentarer än inna, i maj månad fick jag 7 sidor fulla med komentarer, i juni månad fick jag hela 15 sidor fulla med komentarer.

det är ju dubbelt antal jag fått dom senaste månaderna.
Jag tänker iaf blogga men full uppdatering fram till Lördag/Söndag.
Och sedan slutar jag men uppdateringen och lägger ner.
småbloggar väll lite då&då antar jag :)
Men på söndag slutar jag min konfirmation helt, då betyder det att jag kommer att få sovmorgon varje dag. för hitills har jag bara fått 2 sovmornar på hela sommarlovet. :D
Kommer samtididigt att va både kul&tråkit att sluta.


På sommarlovet ska jag va ute & ha roligt :D

bild från turkiet, då ja spelar ''beach-vollyboll''
hoppas ni känner igen mig lite iaf;)



BTW. Ni som har föräldrar som ni bara bråkar med som vanligt tonårs tjaffs, ta vara på det. För just nu har jag insätt hur bra mina föräldrar är. Jag skäms inte för mina föräldrar, bara att min pappa kan  vara lite pinsam ibland, men det är sån han är.
Har snackat med en hel del av mina vänner som gaft problem med sina föräldrar, en förälder säger elaka komentarer till henne, en annan förälder vet jag har haft alkohol-problem, och en annan förälder är psykist sjuk ´(deppig) och försöker ta livet av sig själv. En annan har förlorat båda sina föräldrar i en bil-olycka osv.

När jag hör sånt inser jag verkligen att mina föräldrar är perfekta.
en till bild från turkiet då jag&mamma släpps iväg för att åka paragliding :D

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0