Loangboard med Greta!

Ni vet väll att jag är pr0 på att åka longboard? -inte? det är jag inte, men nu är jag :D

Här kommer bilder från dagen.

började med att vi åkte halva vägen (ca 1km) till röda holmen (en strand) fast det blev varmt och vi hade inga badkläder, så vi åkte tillbaka och hämtade...


nerförsbackarna satt greta ner, jag stogd upp eftersom det är lättare att hoppa av longboarden då.  sitter aldrig på en longboard igen, från förra året då vi skulle åka ner för min backe, skarpa upp knäna&händerna lite... har fobi för att få ont.. haha ;)


pro på att åka .. ah fast ne.. men ändå duktig efter en rundtur :)


man orkar ju inte väska när man åker på brädan så handduken får hänga snyggt runt halsen...



snygga brädor..










tog ju ett tag innan vi kom till stranden eftersom vägen va smal, vi va inte särskillt skillade på longboarden när bilarna kom, som kom stup i kvarten, kameran va med och foton skulle det bli.
hallonstället blev även ett litet rastställe tills vi hitta ännu en ... ''modell''


en överfkörd skallerorm...
euw..


det gillar ni va?... nä trodde inte det ;)

 
lalallalallala (a)


framme :D
eller ah halvt :)


som tur fanns det inga brännmaneter i första taget :)




ganska högt ändå..




Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0