Olycka i Åsa!

När jag andreas hade kollat på film halva dan ville jag gå ut, men han va så trött så ja fick släpa ut han, (skämt åh sido) iallafall så när vi precis kom ner till vägen hörde vi sirener.

Andreas: Jag gissar på att det är en brandbil :D
Jag: Nej det är en ambulans...
*Väntar en stund & ser något gult*
Jag: HAA! Jag sa att det va en brandbil (:
Andreas: Ja, jag såg det... Undra va det är som har hänt...
Jag: Kom vi går dit och kollar.

*När vi är framme ser vi en krossat moped, 3 ambulanser 1 polisbil, en vält motorcykel, en kille som ligger helt chockad och en tjej som krossat hela sitt ben.*

Båda: OJ !
*snackar lite*

Jag: Är det där Kajsa?
Andreas: Ja det är det nog..
Jag: Då går vi och hälsar
*går dit & hälsar*
Johan: Jag stogd 3 meter ifrån och såg hela krocken, Fredrik (killen på moppen) krockade i han på motorcykel, och jag börja såklart skratta lite eftersom jag såg att det var just Fredrik, och det värsa var ju att han *pekar på killen som körde motorcykel* han kom ut från sjukhuset igår för han hade blivit påkörd av en bil, och dagen efters så blir han påkörv av en moppe.


fredrik som körs in ...

Kommentarer
Postat av: justsingit ♪♫

Ojj ;o



sv: kul att du är med (:

2010-07-12 @ 20:16:33
URL: http://justsingit.blogg.se/
Postat av: Anonym

nichlas* ;)

2010-07-19 @ 23:42:23

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0