Svar på Frågestunden!



Hur ofta byter du lakan?
HAHAHA, det är olika, när jag känner mig rastlös, eller tycker dom e smutsiga eller tyck det &det osv då byter jag & det är inte sällan .

Vad gillar du mest med onsala?
Att det inte ligger mitt i stan fast det är ändå rätt nära att åka till stan :) + att det ligger nära havet

Har du nån man?
Jaa vem har inte? Min man heter Petter-Nicklas Jörgen Simon svenssonsson

Vad gillar du att göra på fritiden?
Shoppa, Umgås med vänner, träna osv.

Har du några barn?
Ja.. ja brukar säga att mina dockar är mina barn :$
 
Varför ville du färga håret egentligen?

Jag färga inte håret, jag blekte håret :) Därför jag blekte håret va för jag gjorde det i vintras men då bill eja ha brunt hår så ja färga slingorna efter, men nu ser det mer sommrigt ut :)


Vart har du köpt din rosa bikini? Jätte söt ju
Tack, det är en överdel jag köpte i London för underdelen var inte direkt lika fin. Men kolla om någon liknande finns på Inter Sport eller Stadium eller nått sånt eftersom ja köpte den i någon sportbutik :)

(Stalker killen från facebook.)
Vill du träffa mej?
Jorå, om ja vågar.

Hur lång ee du ?
1.62 (kort minstsagt)

Har du varit i lerum nån gång?
Aop, fast då körde ja förbi &igenom Lerum, alltså på Lerums motorväg. haha

Skulle du kunnat strula med mig på nordic om inte jag skulle gått?
Har ingen aning om vem du var på Nordic, men som sagt, jag var inte på Nordic för att strula som vissa andra så fjortisar är ;)

Varför är jag så jävla läskig?
För du stlakar mig på facebook & när jag inte accepterar dig som vän så taggar du en bild att ja ska godkänna dig, det är läskigt.

Hur kan jag bli oläskig ;d ?
sluta stalka folk.

Har du träffat dina biologiska föräldrar någon gång?(du behöver inte svara om du inte vill)
Min mamma när jag föddes, annars har jag inte det, jag var tillbaka i Vietnam när jag var 8-9 år i Hanoi där jag föddes, så då hälsa vi på sjukhuset och några andra som hjälpte mina föräldrar att adoptera mig.

Gör du något speciellt för att hålla dig så smal eller kan du inte bli tjock?
Haha, om du menar att jag äter på McDonals minst 3 gånger i veckan, äter godis&dricker läsk nästan varje dag så ah, det är väll en ''undanflykt'' att bli tjock(a) sen nu när det e sommarlov så tränar jag inte heller. Menmen konditionen jobbar jag upp efter sommarlovet :)

Vad tycker du om Lackleggings?
Jag tycker det är snyggt bara man inte missbrukar och andvänder lackleggins för mycket, annars är det ett bra vinterplatt typ :)

Hur länge har du bloggat?
Om några månader ett år, tror jag börja blogga i Oktober, är inte säker :)

Händer idag?
Haha, ska träffa Andreas :)

Hur lång är du?
Det svara jag på lite längre upp :)

Vad väger du?
Någonting mellan 20-80 kg :)

Hur många år är du?
Jag är 15 år :)

Går du till kyrkan dagligen?
Nääpp, jag gick till kyrkan när jag höll på att konfirmeras :)

Vad äter du just nu?
Jag äter inget just nu, men popcorn&polly står brevid mig som jag småtuggar på :)

Favorit färg på strumper?
Grönrosa med mörkblåa elefanter på ;$

Favorit färg på pengar?
Baby rosa , hur coolt skulle inte det vara ? :D

OCH SLUTLIGEN!
hur AWESOME är JAAAAAAAAAAAAAG?!?!?!?!!?!
Hanna du är awesome men inte lika awesome som jaag :D :D :D

Har du badat mycket i sommar?
Har badat 3 gånger på Konfirmationslägret i Åh. Och en gång vid vitasand & 2-3 gånger vid min brygga härhemma :) Annars har jag badat en del i Medelhavet, men räknas det ? :)

Hur länge har du bloggat?
Svara på det där uppe :)

Vems blogg läser du oftast kissie eller paow?
Kissies blogg, älskar när hon provocerar osv. Paows blogg läser jag inte direkt ofta det är väll mer Kissies, Kenzas, Gossips blogg jag läser :)

Unika läsare statistik/dag? 
Hade 500 innan sommarlovet, men nu har det sjunkit till ca 200 ;/

Ska vi knulla?
Ja kom hit då, jag vet en håla i kiruna som vi kan åka till :) Åk du dit så kanske jag kommer sen :D

Gillar du gräslök?
Bara till gräddfil ;$

Tycker du kungsbacka station är fin?
Jag tycker den är underbart fin, speciellt stenarna (:

Hur många timmar brukar du sova?
Så många timmar som behövs tills jag vaknar automatiskt eller tills min mobil ringer och vill att jag ska vakna...

Varför är morötter GRÖNsaker? dom är ju inte gröna...
Nä jagvet jag tycker dom borde heter ORANGEsaker eftersom dom e oranga

Vilket är ditt favoritskämt?
Att dra norgeskämt för normänn :D

Vad är det galnaste du någonsin gjort?
Jag är galen så det är svårt att veta ... O.o

Är du blyg?<3333333
Jätte blyg, jag vågar knappt stirra på människor utan att jag ska bli röd som en tomat :O

Hur många trosor har du hemma?
2 :$ det räcker. man andvänder dom ena en dag sen tvättar man dom och låter dom torka tills medan man andvänder dom andra... Man måste ju tänka på naturen ;O

Gillar du pizza?
Ja iaf tunn pizza :)

Va väger du?
Ja väger i kg, men man kan också väga mig i gram :D

Använder du löshår?
Nä, ja saluta andvända det i 7an för killarna sa att det var Indiskt Punghår :(
fast nae, ja fortsatte att andvända det tills jag fick långt hår, så ja sluta andvända det för 1 år sen :D

Värsta fobier?
KRYP! Som spindlar, ormar och sånna äckliga saker. & att dö ensam ;O
tänk om man inte har några kompisar lr liknande som inte vill komma på ens begravning .. & då har säkert ens familj dött, eller om dom lever så kanske mane så elak så dom inte vill komma ;O det e ganska läskit :(

Röker du?
Nej verkligen inte! Rök lukt e riktigt äckligt.

Vem e din bästa kompis?
Jag e min bästa vän (a) Nej men ärligt så vet jag inte, Emma som är det har jag inte träffat på jätte länge, sen har ja börjat umgås mke med Hanna&Josefine som jag inte träffat på snart en vecka nu ;( aja det skiftar men man håller kontakten :D

Är du oskuld?
Kanske.. jag vet inte ..  vad e oskuld för något ? Är det att man står i skuld till någom med massa ormar lr ngt? Nä jag vet inte så ja tänker inte svara . ;O

Hur många killar har du hånglat med?
Exakt 534 och en halv fast han räknas inte så då får man väll minska med 3? Ah men precis så :) 
Och nej jag räknar inte :) 

Vart klipper du dig?
Sallong Cleo i göteborg som ligger vid Linné platsen :)

Har du fått mens?
Nej..:$ eller min näsa brukar mensa ner sig ibland.. räknas det?

Hur lång är du?
Jag är 1-62cm kort

Vad är din bh-storlek?
Jagvet inte ... fråga mamma :D

Kommentarer
Postat av: J O Z E F I N E

och vi kommer inte ses på en vecka nu heller :(

men på gothia förfan! :D(L)

2010-07-11 @ 22:39:31
URL: http://jozefine.webblogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0