Svar på Komentarar.




Sv; tjeenare madde :D
jaduu, om du menar sånna här...




Det är armband jag köpt i turkiet, 30 st för 1£ =10 kr.
Så det är riktigt billigt :)
Haha ni ser ju att ja har en del, kanske kommer en utlottning på några flertal sånna här.


Sv; Jaadu, det du komenterar nu var i vintras då det var Gothia Innebandy. Då va det inten åldersgräns, det är det nog inte nu i sommar med fotbollen heller, men det är väll antaglingen några 97or + - 94or kanske ?
Har ingen aning :) Sök på google och leta reda på deras hemsida har iaf för mig att Gothia veckan är V.29 annars kan du ju kolla på kategorin, Alice Svarar, som den är ligger i då jag ska ha svarat på en liknande fråga om Gothia.


Sv; Och jag måste bara tillägga ordet.. ''Awwwwwwwwwwwwwwwwww'' sött :)
Btw, jag är inte sur, för ja tycker det är så otroligt gulligt att ni måste säga dom komentarerna till mig, hoppas ni skulle våga säga det till mig irl, för jag kanske ngn dag komemr och knackar på dörren (a)


Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0