- Iphone 4

Precis när jag skulle logga in på min blogg såg jag blogg.se 's hemsida en hel del informatiom om den nya Iphone 4 som ska komma ut ! :)

För att komma till bloggen jag såg klicka här, elelr på bilden.



PERFEKT ju, jag som försökt hitta en hel del information, som bara fått lite smådelar eftersom jag funderat på att skaffa en sån när mitt mobilabonemang tar slut ! :)




NY DESIGN
Designen är helt omgjord. Återigen pryds telefonen av glas men även nu av rostfritt stål. Glaset är även mer stryktålig. iPhone 4 är alltså riktigt robust. Trots det är den 24 % tunnare än iPhone 3G[S].

Höjd: 115.2 mm
Bredd: 58.6 mm
Djup: 9.3 mm
Vikt: 137 gram


Informationen som jag har fått av min pappa är då att iPhone 4 är mer rektanguler med vassare kanter än vad iPhone 3G[S] har eftersom den är ovalaktig på baksidan då den inte har några som helst kanter på baksidan.
 Det kan nog vara både en -för & en -nackdel med den nya iPhonen att den har sånna kanter.








Mer information hittar du HÄR eller HÄR  


Har även för mig att den skulle komma ut igår, alltså den 7e Juni ! :)

Kommentarer
Postat av: yasmine

Hej tjejen!

har en bild som jag tycker är jättelik en du lagt på din blogg.. ser ut som tvillingar exakt samma smink och tagit exakt på samma sätt.. har du faebook eller något så kan ja visa?

2010-06-08 @ 22:42:41
URL: http://pinkie.se
Postat av: yasmine

Jag adda dig på facebook men du har inte accepterat ännu :)

yasmine gustafsson heter jag

2010-06-09 @ 11:25:38
URL: http://pinkie.se

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0