10 saker du inte visste om mig...



*  Jag springer alltid till bussen, orka vänta när man kan komma precis när den kommer ? :D

* Jag e gaanska hyperaktiv.. haha eller ah, jag har mycket energi :D

* Jag har svårt för att lita på folk.

* Jag har bara 2 vänner som jag kan prata om nästan precis allt om.

* Jag har med mig min mobil överallt. 

* Jag är adopterad & kommer ifrån Vietnam. :D

* Choklad är något av det goaste som finns. Oboy, nutella, choklad, kladdkaka osv. Älskar det. *
amazing*


* Jag är ''kallblogid'' fryser riktigt lätt, även på vintern då jag har 2 linnen, 1 tunika & 4 leggins på mig..

* Jag lyssnar regelbundet på musik då jag inte snackar med kompisar osv.

* Den mesta tiden ja sitter vid datan e ja inne på blogg.se
(bloggar, kollar bloggar, komenterar bloggar, osv.)

Kommentarer
Postat av: Bella

sv- campa en helt vecka för några sekunders live av dem är lite väl mycket. men det är strongt jobbat av dem att dem orka hehe :D jo kan tänka mig att det skreks mycket där, men var dem ute?



//puzzzzzz

2010-06-30 @ 23:15:40
URL: http://vaniljmousse.blogg.se/
Postat av: sandra

så söt blogg :)

2010-07-01 @ 11:12:12

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0