Bilder från dagen !


ett örhänge jag ska ha i höger öra, köpte det med josse :D


&sähär ser våran töjning ut :)
en 2a .. (a)


haha & såhär såg det ut i början, då jag tyckte jag hade stuckit in jätte mycket .. :o

Och nu kommer bilder från Liseberg :D

en arg skrattande alice .. :o


Josse, Jag & Hanna


Josse & Jag när det va genrep för "Lotta på Liseberg"


Våra "nya" kompisar .. norgemänniskor som vi berätta norgeskämt för :)


Sweet, jag ''vann'' en liten kexchocklad :D


Jag har precis fått min supersnygga robin hood hatt <3


En go gammal gubba på 41 år som inte kan svenska utan vi prata spanska med han, även fast engelska finns..
Kommer då från brasilien & ställde frågor till han som vi överhuvud tagen inte brydde oss om, men var glada att vi just kunde fråga denna snubbe på just SPANSKA ! :d

 
Våran ''käk-kompis'' som vi käka tsm med ;D

& Denna klänning/tunika prova jag på Missäy i nordstan, jätte söt men armana va konstiga .. ;/

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0