Bilder från konfirmations lägret.

Här  kommer lite bilder =)


Jag, Hanna & Josse har precis fått våra rum ... Tyvärr fick vi sova i samma hus som ledarna & inte bland dom andra konfirmanderna ..


Huset är Kiosken, Matsalen & ''tv-rummet'' var för oss =)


Josse hitta en gunga i skogen (a)


I matsalen
Malin, Jag & Hanna


Kom igen & diskutera nu,
Ta och argumendera du
Vet vet mest
&vem kan bäst


Såhär kmr vi in på våra rum, hoppas in genom fönstret när det är låst.


Hanna, Emil(ny kompis fårn borås'' Jag & Isabella




Hanna, Jag & Josse bakom täcket xd




&på kvällen lr ah .. natten hade vi bh krig.. Josse lyckades pricka min lampa ist för mig .. & jag låg i sängen ÖVER henne. (våningssäng)


no life .. :D






(fast detta såg inte jag, för jagva på skolavslutning)












sebastian som tänks slänga ut hanna på stenarna .. ;o






"hej jag heter sebastian & det tar 100 år för mig att komma upp" :D :D :D


en vig hanna & en väldigt .. ovig Johan !




Johan, Hanna, Jag & Josse


''apelsin lek''





Tjejerna är maskulina & killarna feminina .. gillat (y)












fräckt att 4-5 st får plats i en såån liten garderob ?


&ledarna hänge upp allas skor i trädet med massa knutar förutom mina (a)


bakåt volt.


en sketch på prästerna







Där är iaf rätt många bilder .. om ni vill se fler bilder så får ni klicka här !
Kommentarer
Postat av: clara

fin blogg,är det kul att konformera sig

2010-06-18 @ 14:24:21
URL: http://claravem.blgg.se

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0