emmaharnstrom.blogg.se (H)

Tja detta är inte emma som skriver men alice är i vilket fall på läger och hon tyckte att jag skulle skriva lite här :)
fast nu är det så att jag inte orkar skriva massa men jag lägger in lite bilder hade jag tänkt :)
det fanns massa på mig och alice man jag gillade dom inte så dom får ni inte se :) haha

en rolig sak bara, alice är verkligen den klumpigaste personen jag känner och antagligen den som finns på hela jorden ! ;)

och jag måste säga att alice är elak... hon kallar mig barbie, vadå jag är blond och jag tycker att rosa är en fin färg men jag brukar inte använda den bara att min klänning va rosa, så nu måste jag hitta på något jag kan kalla henne, men aa kommer ni på ngt är det bara att kommentera :D


alice va sjukt söt !
alice olsson är söt
lite människor +  jag typ
 emma felicia och massa
måste bara säga att våran skola e så fräck så vi får massa tårta !


skitsamma jag orkar inte lägga in fler bilder kolla min blogg om ni vill se fler :)

http://emmaharnstrom.blogg.se/

pussssss
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0