Göteborg ...

Skulle träffa emme på stationen 13.45 men hon skulle dyka upp en timma senare så ja åkte med Josse & Hanna in till göteborg så skulle emma få komma, men 17:30 när hon smsa så va vi påväg till Liseberg eftersom vi redan hade shoppat, gårr igenom Nordstanshuset & var vid Domkyrkan .. såvi hade gått en bit .

Då banga hon så vi gick runt & muppa oss därinne.

Varför hon va så seeg är ett stort mysterium .. hahah. nej men hon städa & emma e ju alltid min lilla snigel (L)

Jag fråga om ja fick en killes hatt, ''Robin Hood'' då jag fick de, på minner mig spå mke om förra året då jag fick den och sen när jag gav bort den i bussen påväg tillbaka till Warbergslägret, till Andy, Muppen, HamPUSS &andra väcksjöare :D



Sen åkte vi endast EN attraktion på HELA LISEBERG i några timmar .. haha :)
Så när vi åkte den första så fick jag en keps också .. awww (L)


hana fick behålla den (a)


& VET NI KÄRA LÄSARE VAD ? :D
Jag & Josse har börjat att töja öronen ..
Det började med att vi gick in till UVX för att hon skulle köpa en navelpiercing i konfirmationspresent, & då kolla hon på töjningar då ja tyckte att den zebra färgade va så underbart höftig, så jag bestämmde mig för att ta den & töja lite iaf .


okej den ser väldigt liten ut, men har inte satt i den ordentligt, & det gör verkligen jätteont :o

Mer bilder kommer.. ska bara få dom överskickade först .. (L)

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0