Grattis till Karoline m.fl

Grattis nu till min Granne som har tagit studenten ! :D

Själv tänkte jag&felicia åka in till göteborg & shoppa lite, men blev att vi stanna kvar i kungsbacka. Då vi var med Emma en stund Träffa Josse&Hanna och Nicole&ngn :)

Riktigt underhållande att se flera flera lastbilar köra runt med skrikande och riktigt glada studenter i.
Själv slängde dom iväg en gul ros till mig & så fick jag en '' tuta ''

Då blev det verkligen ''gud vad jag längtar tills jag tar studenten ''
verkar verkligen superkul :D
speciellt så glada som dom är ! :D

2 lastbilar som kommer, med hög musik & innan dom 2 var det två också :)


en tjej som åker motorcykel på studenten :D


& en som åker cykel. Stackars killen som cyklar i den här värmen  säger jag bara :o

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0