Har precis högerklicksskyddat min blogg...

Nu har jag tagit bort så att andra inte kan sno mina bilder osv, genom att högerklicka & ta dom.
Visst, det finns andra sätt att ta bilder, men det hjälper iaf lite & tar längre tid för dom som vill ha bilderna! :)

Här får du tips om samma sak ! :)

Gå in på Design, Kodmallar.







Sen leter du upp
<body> (den är ganska långt upp)
du tar sedan bort det sista ><body> och klistrar in oncontextmenu="return false" med ett mellanslag.

Så blir det <body oncontextmenu="return false">

&Glöm inte att trycka på Spara
Där jag har markerat, framsida så trycker du där som ni ser på te.x. Kategorisida, Inläggssida osv.
Speler ingen roll om du har engelska eller inte då det står Frontpage osv.

Tryck på alla olika kategorier & leta upp <body> och gör samma sak på alla som jag visat ovan.

Spara & sen är det klart.
Komentera osv om ni har någon fråga :)


Kommentarer
Postat av: NINORTA CHAMOUN

det är bara att dra bilderna med musen till " skrivbordet " så sparas dom där .

hahaha

2010-06-12 @ 16:45:07
URL: http://ninortachamoun.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack för hjälpen! :D

2010-06-12 @ 21:09:56
URL: http://sarahdoo.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0