Hemma :D

Nu har jag vart och kollat på Twilight premiären, ECLIPSE!
filmen var superbra, ni som tycker att dom andra filmerna var bra , så är denna minst lika bra, den är mer spännande, svartsjuka, mer kyssar & mer action osv. Skitbra :) verkligen (y)


Synd
att jag fick springa till bussen då jag egentligen kunde ta en halvtimma - 1 timma senare buss eftersom jag fick vänta på Emma i en timma ;/ Aja, synd att det krånglar med bussana dä borta & att vissa kan va lite breåkiga så det inte blir som man bestämt.. ;/
Hursom helst så gick jag & träffa Josefine&Hanna en stund iaf, eller ah den timman, träffa Matilda,Anita,Nina&hennes kusin där :)

Sen köpte jag biljetterna &hitta emma :)


Här kmr iaf smått med bilder efter biografen :)

skillad bild, skulle sätta mobilen på sjävutlösare eftersom minneskortet i kameran tydligen ville stanna hemma...
mobilen ramla ;/


innan skulle ja ta kort på mig när jag satt på denna riktigt ''coola'' bänk :D typ lite gammaldags sisådär, men eftersom kameran ramla, fick det bli en enskild bild på bänken & godis&dricka :D


emma satte sig på kanten ist för hon tyckte bänken va skabbig :(

Checka gärna min lilla plutts blogg också :) inte så bra uppdatering men bra är den (y)
http://emmaharnstrom.blogg.se
Kommentarer
Postat av: NINORTA CHAMOUN

jag tittade också på eclipse igår fast den klockan halv 12 :D hähääh <3

2010-07-01 @ 12:51:45
URL: http://ninortachamoun.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0