Hiss / Diss

det va längesedan jag gjorde en hiss/diss lista, såhär kommer en :)



- Snart Sommarlov

- Inte mycket jobb i skolan

- Värmen i sverige

- Mindre kläder = jeans, tjocktröjor&skinjacka

- trä/tygiga killklackar !
supersnyggt, dessa finns på nelly.se
 




- att man inte får tag på vissa, utan alltid i sista sekunden

- dryga på internet men jätte trevliga irl, eller tvärtom.

- långklänningen !
tycker inte den är snygg överhuvudtaget, när jag ser folk med långklänning tror jag seriöst det är ett skämt.
hade vart kul att prova för att se hur man ser ut i en, jag kommer däremot se ut som en dvärg ;)

 
Kommentarer
Postat av: Paula

Vad trevligt att du tar mina kollage och snor ideér från min. Kan du inte komma på egna ideér kanske du inte borde blogga alls.

2010-06-04 @ 16:10:27
URL: http://shefabulous.se

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0