Naaaaaaaaaaaw ♥

Mamma&Bror kom hem med en påse klubbor till mig...
hon hade även köpt Colgate Sensation White,  så att tänderna blir vitare, andvänder just nu Colgate som hjälper mot ilningar, hjälpte i början men nu e den inte lika bra, så jag testar den som gör tänderna vitare, har ändå rätt vita tänder, men skadar aldrig med ett bländvitt leende (y)

Och nu kommer min bror med en energidryck till mig också, Rockstar (h) har ni testat den? det hade inte innan, go, men blå monster är fortfarande min favorit (y)
& ROSA BURN ! synd bara att den inte finns i sverige, nästa gång jag är i damark tänker jag nog köpa ett flak, som min pappa brukar göra med energidrycker :)






utan smink (a)

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0