P R E M I Ä R I M O R G O N !

eller ah....
egentligen inte, men för mig&mina nya sandletter in sweeden :D

dom andvändes ett fåtal gånger i turkiet, men nu när jag e ganska säker på att det inte är för kallt så ska jag sätta på mig ett par...

hmmm.... nu är svårigheten vilken man ska välja..... skitsamma jag tar den som passar till min outfit imorgon. :)


lalalaa, ja tror nog jag tar någon av dom längst fram, eftersom dom är helt platta i foten :)

nu under våren så har jag traskat omkring i ballenrina&converse...

Kommentarer
Postat av: Hannah

Guud vilken super mysig blogg :D



Jag skulle behöva en ny design, vet du nån som gör fina? :)

2010-06-02 @ 23:43:06
URL: http://myysiigast.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0