School's Out yasterday !

Gosh vad trött jag är, kom hem vid 2 var var tvungen att gå upp vid 8 för att gå till skolan också, tur hade jag ett möte så jag fick litee sovmorgon.
Jag lägger inte upp en bild på mig nu eftersom jag går med mysbyxor osv & har inte fixat mig lr ngt eftersom jag är förbannat trött.
Här kommer vimmelbilder.
Efter att ha stått längst bak kom vi längst fram & såg Erik Grönvall.
Söt, spinkig fillur men verka en aning feminin (a)
Ser ni mig&emma någonstanns (a)
Ser ni en ljusblå Ocean Race jacka i det högra hörnet med en grå luva & en mobilmed 2 händer framför ansiktet ?
Emma :D
skuuum .. äckligt eftersom det va såpa skum.. jaja whatever :)







Vill du se fler vimmelbilder.. Klicka här ;)
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0