Sick !

R.I.P Gretas Mission jacka .

igår på skumdiscot hade dom garderober då man kunde hänga in saker, jag&emma hängde inte in våra saker där eftersom dt inte kändes riiktigt säkert så vi la dom i kyrkan.
Vi hade visst rätt..

'' Så jävla sur är jag också. Idioterna i gaderoben tog in min jacka och min väska mot en sådann där lapp. När jag ska hämta ut den så har dem gett min jacka till en annan människa. ¨
Jag blev ju skitsur och sa "Då får ni ge mig 2000 kr så jag kan köpa en ny" och så säger hon "Försöker du hota mig?!"
Oproffsigt och helt jävla idiotiskt. Nu är min älskade, älskade, älsklingsjacka borta. HATAR DEM! ''



Seriöst, det känns riktigt oproffsigt att man kommer betalat för att få hänga in sina kläder i garderoben & när hon ska hämta ut dom så har dom gett bort hennes jacka till någon annan. Sen tar hon inte ens på sig sitt ansvar att det är HENNES fel, att det är dom som gjort fel.

Såhär ser hennes jacka ut.





Har ni sätt den eller råkat få med er den ?
Lägg in en komentar på http://lipsys.blogg.se eller mejla [email protected]
Kommentarer
Postat av: greta

Åh tacj sweetipie<3

2010-06-11 @ 20:25:44
URL: http://lipsys.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0