Stan med girlsen !

Drog in till Kungsbacka för att fixa några saker bl.a. hämta min plånbok jag glömt hos felicia .. där jag har mitt fritidskort ... (and what happend to me without that) haha, fick ju åka på sms biljett ;)

1 timma senare kommer Josefine & Kajsa in :)
senare på kungsmässan hittar vi Malin & Emma, som sedan förföjer oss :O
haha,


Kör på riktigt snygga grimarser härdå ;)


Jag & Kajsa, ehm .... ah .


Vi igen, blåser upp en kondom för att kunna spela .. ''fotboll'' med den sen, men går inte särskillt bra eftersom den är som en ballong/helium ballong . är i luften hela tiden men åker inte iväg :)


själv skulle ja nog attackera josefine lite innen (a)


Malin & Jag . (skulle sminka över min näsa eftersom jag hade ett streck på den)


en bit av mig, emma som gömemr sig bakom sin glass & kajsa där man bara ser baksidan av henne...

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0