Titanic !

Riktigt usel uppdatering jagvet.
Skyller på att jag grilla me några vänner igår & sen kolla på film halva natten, nämligen titanic.
Det var riktigt längesen jag såg den filmen & jag tycker nog att det är en av värdens bästa filmer !



vi hade kollat klart vid 4 & sen när jag skulle skulle göra ett inlägg här såg jag ett en uppföljare av titanic har kommit.

Så eftersom ja såg filmen med felicia & sov hos henne så börja vi genast försöka leta efter filmen på youtube. Men den hitta vi då inte ;/
Sen hann blev det inget inlägg eftersom vi båda var så trötta.
På morgonen vakna jag flera gånger av att felicia vakna & satt på datorn, tog lite kort osv.
Haha go den tjejen (L) bådemorgonpigg & en nattmänniska . 


 

 

vet inte riktigt vilken
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0