Ben & Jerry

Som de flesta av mina bloggläsare vet så älskar jag Ben & Jerry.
Det är verkligen en utav de goaste glasserna jag vet.
Eller det ÄR den goaste ! :)

Igår när jag var med emma köpte vi smaken Cookie Dought, som hon hade tjatat om att hon ville smaka på eftersom den såg så god ut, men eftersom hon inte visste att det typ va mandelmassa i .. lr ngt liknande så tyckte hon den inte alls va så god som hon hade hoppats på.

Min favorit är iaf: Half Baked, det blev min favorit efter jag åt den med Greta i helgen.
blandning mellan Brownie & Cookie Dought, tycker jag :)

De som inte testat att äta Ben & Jerry's glass har verkligen missat något.
Visst 50:- kan va mke för så lite glass, men offra en 50 lapp för hur go glass som helst ? ;)
Köp den till en mysig hemmakväll lr bio ist för chips/popcorn/godis.

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0