Bilder från Fairplay cup.

Här kommer härligt söta fina bilder från Fairplay cup i Jönköping :)
Dom flesta bilderna är även tagna från Josefine, & hennes kamera (aa
Klicka här för att komma till Josefines braiga blogg :D



Issa & Elvira
(samling ska till jkpg nu)


Jag & Josse
(fortfarande samling)


Emma, Issa, Josse


Jag & Emma


skämt o sido .. riktigt söta är vi (a)


Issa & Josse


Linnea, Jag, Emma.
(Käka i en matsal i jkpg..)


tränare på bordet bakom,
Josse, Issa, Linn, Jag.

,
Josephine, Emelie, Elin, (en bit av mig)


Fina ''armband'' fick man ju också .
(Josses arm)


Josse, Sara, Josephine, Matilda, Issa, Jag, Emma ♥


Samma som ovan ;*


Några småkillar från Väcksjö snodde min keps ...


Hela deras L A G mot mig .. :(



Här kommer även en video från när jag sprang runt & jaga dom för dom tog min keps.







Clara, Emelie, Linn


Blåa tungor is the shit !
Jag, Emma, Issa.


Bild på mig & emma som tjockisar.
2 kg godis tsm + massa massa blåa klubbor (a)
& 3.5 liter coca cola tsm ...


& till sist ... Mörka dåliga mobilbilder från när jaag satt i bagageluckan & åkte :D
Skoj, skoj jätte skoj :D
hahha ...
Alla säten va upptagna & innan hade jag suttit i emmas knä så någon skulle få åka i bagage luckan...
Gissa vilka som va frivilliga ? Självklart JAG & EMMA, fast tyvärr fick det bara vara en, så jag hoppa först in och satte mig i bagageluckan för det är något riktigt roligt :)


brum brum bruummm ....


Sen när vi åkte till jkpg såv vi en MAX för första gången i verklighet .
När vi fick reda på att vi hade gått vidare till Semifinal & kom först i hela gruppen fira vi med att käka på MAX.
Vi blev även bjudna på maten & efterrät :)

var faktist gott, fast det slår ALDRIG ALDRIG Mc Donals...
barappapapapaaaa I'm lovin' IT !


Riktigt "cool" keps. Vill ha en sådan, hitta den på killen som stogd i ''korv''kiosken & sålde .
& Jag bad om att få låna den en sväng :D




negerbollar ? -nej. S V E N N E B O L L A R.
(hahahah, va bara tvungen)


Precis spelat en ennan semifinal mot typ falun lr ngt från Habo.
Vann såklart ? :D
& nu i väntan på att få spela finalen.
Så kastar jag & emma gris med en gris. (våran maskot nu)
Som Sofia&Jonna köpte på en marknad utanför idrottshuset :)
Just for only 50 :-


Vunnit matchen & väntan på Finalen.
Kommer tränarna med frukt som vi fått .
1 FULL påse med Bananer
&
1 FULL påse med Äpplen.

då menar jag INTE vanliga små påsar, utan plastpåsar som man köper för typ 1:- från Ica/Hemköp.

& sen köpte matildas familj POWERADE & Massa DEXTRO till oss .
härligt :D

& eftersom jag stuka foten & va sist ut i omklädningsrummet så fick jag även med mig detta ;)



Fast Finalen förlora vi med 7-0 mot ett lag ifrån Väcksjö.
Surt, men vi hade redan spelat 2 matcher innan, nästan ingen sömn & dessutom en timma mindre eftersom vi skulle ställa fram klockan.
3-4 timmars sömn (y)

& dom vi mötte var RIKTIGT duktiga faktist.

'' vi skulle nog ändå inte vinne även om vi skulle göra våran bästa match'' sa tränarn.

min mamma hade även kollat på deras hemsida & dom hade vunnit alla sina matcher med 7-0 , 9-0 m.fl också.

Här kommer iaf länken till Josefines blogg som har tagit alla bilderna, (jag har också vart bakom hennes kamera)
& klicka här för att kolla på resten av bilderna. eftersom jag inte fick med alla, fast dom flesta.
Kommentarer
Postat av: Anonym

FAIRPLAT ÄGER, men ni var inte i kalmar va?

förlåt för att jag svarar så segt btw:(

och en grej till växjö så stavas det :d

fin blogg((:

2010-04-03 @ 03:57:31
URL: http://feliciadrywa.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0