Dålig uppdatering !

pga av att jag har varit så grymt trött.
Helt stört att jag klara hela skoldan.

Var ingen go skolmat + att jag glömde plånboken hemma så jag kunde inte direkt köpa ngt i cafeet.

Så jag har inte haft ngn energi, skulle egentligen på ngn sak inom skolan som lärde mig att spela gitarr, typ Rockband för tjejer.
Men eftersom jag inte ätit något & själv stresse sönder på morgonen & bytt väska så hann jag inte få med mig det jag behövde så jag åkte hem direkt utan att stanna kvar.

Fixa käk, såg på tv . & Somna en halvtimma .
Sen har jag pluggat ikapp mig i matten eftersom jag har legat ett kapitel efter. Nu är jag bara några tal efter och det kan jag ta igen.
Nu är det bara spanskan som återstår.

& jaa, skulle ju defenetivt vara annorlunda om min sjuka emma varit med, hon skulle säkert fått mig på humör (L)

Aja, hursom helst så hinner jag inte blogga mer nu.

                                                                                                       
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0