Ensam hemma-myskväll med mamma! ♥

Även med våra mina favorit pojkar Ben & Jerry. (L)
Den som jag ska prova på nu är smaken " Fairly Nuts " som jag faktist inte testat förut, tror jag inte :)

Aja ... Bilder kommer , så ni lär nog fatta ;)
Bilder säger orden istället .


caandyy ,


(a)


(a)






oredigerade bilder i detta inlägg pg.a. att jag e lat & inte orkar  fixa det ;)



film (aa



Vet ni vad jag tänkt på ? ;)
Ni som kollar min blogg regelbundet & inte känner mig .. så mycket godis som ni ser att ja äter .. tror säkert att ja e värsta fettma monstret .. men eftersom jag tränar regelbundet & även inte kan bli tjock så är ja inte det :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0