Hej sötnosar !

Sitter i bilen påväg hem i baksätet knökad med massa väskor, innebandyklubbor & en emma (a) Hur som helst så vann vi tyvärr inte matchen, dom flesta i laget var trötta, dessutom så var dom vi mötte riktigt, riktigt duktiga. Inte för om vi skulle göra våran bästa match mot dom så skulle vi nog inte slå dom . Vi förlora med 7-0 och jag fick även med en stukad fot . Det e sjukt vad jag stukar mina fötter mycket . Jag hade något sak på vänster fot som trycker ihop foten och ger mig balans, hade den på vänster för eftersom jag vrickar den oftast. Men nu vricka jag tydligen den högra foten, Fast jag bet ihop och spela ändå bra innebandy . Efter lite mer än halva andra perioden kände jag att jag inte kunde spela , och när jag sa till mina tränare sa dom att jag kunde klara det ändå . Så då fick jag bita ihop igen . Och i omklädningsrummet börja jag lipa för det gjorde så ont. & G O S H jag hatar att gråta bland folk, tror faktist det va första gången jag gjorde det . Det e iaf inte vanligt att se mig gråta ... (a)

Kommentarer
Postat av: J O Z E F I N E

jag gråter alltid... ;$$

2010-03-28 @ 19:48:08
URL: http://jozefine.webblogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0