Hemma från träningen.

Nu är jag hemma från träningen, Usch .
Detta känns verkligen som en otursdag för mig, fast jag tror ärligt talat det varit värre för emma.
Fick en stor utskällning av tränaren för jag skämta med Alice lite .

Fast att spela med min nya klubba gick både bra och dåligt :) jag va bra på att hålla kvar bollen , men att skjuta skott mot mål ... det gick ju sisådär .
Antingen kom den 1-2 meter över mål , eller i hörnet på andra sidan .. Nae . tvek på det att det va särskilt bra .. HAHHA värdelöst rättare sagt ;)

menmen , bra för att vara första gången ? (aa

Kommentarer
Postat av: louice

sv: humor är det bästa som finns! :D

2010-03-04 @ 22:28:34
URL: http://louicelindbergs.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0