Hemma ! ♥

♥ Usch vilken sunikg äcklig skoldag .
Rengnat har det dessutom gjort hela dan , kanske därför jag vart så trött ?
Rengn är verkligen det V Ä R S T A som finns .
men okej ...
Jag står ut med det nu, eftersom S N Ö N är B O R T A ! :D
eller jaa , det finns ju snödrivor här och där, men annars är den helt borta, isen på havet har även det smällt en stor bit ...

Kanske blir Sommare snabbare sakt än vad jag trodde ? ;)

härligt ,

bilder kommer som bevis för er som fortfarande har snö ;)
bilderna kanske inte är dom vackraste, men till mitt försvar så tog jag dom påväg hem från bussen :)


Skuggan är busshållsplatsen ...





& jaa . nu försvinner vårkänslan ? ;)
nae . den börjar komma :)
Förra veckan så va isen hård så ja kunde hoppa från bryggan ner på isen utan att den bröts, desutom var jag ute i slutet på bryggan & kravla runt ;)

Isen var ända ut vid horisonten för ett par dagar sen också, innan all sol&reng kom :)
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0