Hissar / Dissar



- 1a April imorgon ... (april april din dumma sill jag kan lura dej vart jag vill)
här ska luras .. ;)   jo barnsligt, men livet är för kort för att vara seriös :)

-
Fyller år om lite mer än 2 veckor, 18 dar (17 April)

- Åker till turkiet om ca 3 veckor, 25 dar (24 April)

- Bror fyller 18 om 2 veckir, 16 dar (15 April)

- Våren är typ här, fåglar kvittar, man kan gå ut i skinnjacka utan att frysa.
( Det enda som saknas är att det ska börja blomma, men kan få vänta ett tag till eftersom jag är pollenallergiker)

- Christna Aguileras nya låt Not Myself Tonight. (Sverige premiär på den låten idag på NRJ, riktigt bra)



- Vårens mode med "kill - klackar" ..
Visst vissa kanske tycker det är snyggt, själv tycker jag det ser helt BEDRÖVLIGT ut. Inne men ja, mode ska va snyggt. killklackar med remmar, även gladiator sandletter med killklack kan funka, annars inte.

stor diss .              ||  förutom att dessa va lite snygga.    

  
- Vår & fortfarande blött på marken.
jag HATAR att det är varmt ute & det inte börjat att torka på vissa stigar m.m.
eftersom det är en stig när jag ska till bussen från skolan så vågar jag inte andvända mina mocka stövlar, eftersom mocka förstörs i vått & svårt att få bort i typ .. lera ?

- Ny musik ?
hittar ju inte särskillt nya låtar eftersom man lyssnar på alla ''nya'' låtar varje dag & det komemr aldrig någon ny låt. Äntligen en låt med Christina Aguilera, finns dt fler ?

- Personer med tilit.
personer man gör saker med , personer man säger något till.
Som går direkt bakom ens rygg & ''skvallrar'' bara för att få uppmärksamhet och bli bekräftad. Det är bara så dålig stil,  även dom personerna hon säger det till fattar ju det.



Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0