Innebandy match!

Första gången jag spelade match tillsammans med min lilla rymdraket.. (emma) :D
Matchen gick ju .. sisådär.
Förlorade med 4-1 tror jag mot Kullavik/Sandö.
Alla i motståndarlaget var 1-2 år äldre än oss, det är dom flesta motståndarna vi möter nu eftersom vi spelar i en högre serie.

Vi var på deras sida hela tiden och hade väldigt många målchanser.
Nackdelen var att motståndarna var ja .. en aning stora & klumpiga.
Väldigt lata och stogd bara allmänt ivägen.

Så deras mål var mer turmål för dom tycker jag.
Hursom helst, detta var vår näst sista serie match.
Nästa är på torsdag då vi spelar mot Vinberg.
Sen är det 2 veckor kvar till FairPlay cup i Jönköping.

härligt, härligt.
längtar verkligen :)


Söt bild på mig emma, för .. länge sedan iaf :)
Vi är färgglada (aa
Kommentarer
Postat av: Anonym

hjälp ett spöke :O

2010-03-14 @ 20:42:13
URL: http://nadjas.se/
Postat av: Ebba Blomén

hahaha, det är as kul xd

alla bara stirrar på en som om man vore en idiot xd hhahah.

2010-03-15 @ 10:35:58
Postat av: Ebba Blomén

hahaha, det är as kul xd

alla bara stirrar på en som om man vore en idiot xd hhahah

2010-03-15 @ 10:36:20
URL: http://ebbalovisablomen.blogg.se/
Postat av: Anonym

TA BORT BILDEN ALICE !



2010-03-15 @ 14:13:45

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0