inte landat än ?

Shit så konstigt ...

jaja. hursom helst så tror jag inte ni fattar ett dugg med att jag skriver att det är konstigt ...

Hursom helst ... min dag har bestått av att gå i skolan & sen va i stan en stund med min lilla skrattkompis Emma . :)
Hon är den som kan få vilken omogen människa på gotthumör ... om inte någon har dött ... ?

Haha ... aja (:
Skickade iaf in ett inlägg från mobilen, om vad som hänt & lite annt .
Om det inte landat på bloggen än som mina 2 sista inlägg som jag blogga igår om inte tycks ha gjort heller så är det trots allt inte mitt problem :)

Antingen landar den på bloggen, eller så gör den inte det :)

Men eftersom den inte hamnat på bloggen som ett inlägg jag testa gjorde för några dagar sen så hade jag ärligt talat ingen blogglust .

Men eftersom Josefine va så pepp om att läsa bloggar så , kan jag väll blogga ett inlägg .. eller kanske mer ? :)

Rasten så käka jag & emma pommes fritez (stavning?) och tog bussen tillbaka till skolan, gissa om vi kände oss lite små tjocka ? ;)
haha J A !

hur som helst, så har jag&emma sett ut som att vi fortfarande gillar avatarer eftersom jag köpte några nyliga klubbor idag med ;)


KÄÄÄÄÄÄÄÄK !


Emma som gillar choklad :D
''dessutom satt vi ute på en ''parkbänk'' inte i parken då men ah :) utan att frysa .. iaf inte jag som är kallblodig & fryser ALWAYS ...


okej, okej ... fina fötter :)


ihålig klubba på bussen ...


är faktist tvungen att ta kort på min fina tunga ... Blå är en mycket vacker färg :D
Kommentarer
Postat av: J O Z E F I N E

upppppdatering , we like muccchoo !

2010-03-24 @ 20:38:59
URL: http://jozefine.webblogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0