JUSTIN BIEBER !

" Svenska tjejer är så snygga '' säger den kända 16 åringen Justin Bieber till FRIDA .

Snor några frågor från Fridas interljuv med Justin Bieber.

Vad vet du om Sverige ?
- Det finns väldigt många snygga tjejer där. Och så har ni en hockeyspelare som heter Mats Sundin. Jag älskar hockey! Och den där osten kommer från Sverige, Scweizerost. Jaha, är den från Schweiz.

Beskriv din drömtjej.
- Hon ska ha fina ögon, ett fint leende och vara rolig. Jag vill kunna skratta med min tjej.

Vad är viktigast personlighet eller utseende?
- Personlighet är viktigast, men du vet, utseendet är ju det man ser först...

Vem var din första kärlek ?
- Det var en tjej hemma i Kanada. Jag var 13 år.

När fick du din första kyss?
- Jag var 13 år då också, men det var inte med tjejen jag var kär i. Det var en tjej som jag dansade med, mer än så var det inte.

Vad är det mest galna ett fan har gjort för dig?
- När jag uppträdde i Los Angeles så kom det fram en tjej efteråt och sa att hon hade flugit ända fråb Turkiet för att få träffa mig. Det var galet tyckte jag.


Och G I S S A vem som kommer till Sverige i sommar?
Jo, Justin Bieber kommer till Sverige i sommar.



Justin kan även hantera gitarrsträngar lika bra som sina stämband.

Kommentarer
Postat av: sofia

när kommer han ?!

2010-04-01 @ 21:06:32
URL: http://sofiaengqviist.blogg.se/
Postat av: emma

han kommer inte. inte till globen iallafall. hur vet du att han kommer?

2011-04-09 @ 23:22:39
URL: http://vanliigtjej.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0