Konfirmation hela dagen!

Hej Sötnosar !
Haft konfirmation hela dagen från 12:00 till 16:00

Så bloggen har varit lite oaktiv eftersom jag är morgontrött och sover helst halva dagen, så jag ligger i sängen sålänge som går :)

Har vart ute & ah .. lekt i snön & snackat m.m.
& något som jag ångrar att jag tog med mig idag var mina hunterstrumpor & x-tra strumpor.
Eftersom vi skulle även krypa på alla 4 i snön, så fick jag ju självklart i massa snö i mina stövlar.
& mina strumpor blev ju dyngnsura.

Aja bilder från dagen kmr . (:


jag vid fikat .


Josse & Jag .. solen e ivägen bakom oss .. (a)


haha, josse så söt , men oseriös min (L)





en bild på mig, ska se Alice i underlandet nu så hinner inte lägga ut fler bilder, men det uppdateras senare .. kyssssssss
Kommentarer
Postat av: Ebba

okej, för som sagt så har jag varit på det hotellet med "glas-poolen" typ (:S)

Heheh, jag var nöjd med det =)



ps. jag är lite trög, ska du till de hotellet elr har du varit där? ("glas-poolen") ;);)

Hoppas du forts att läsa min blogg :)

2010-03-14 @ 12:09:45
URL: http://ebbalovisablomen.blogg.se/
Postat av: J O Z E F I N E

min mobil hihiihihi :$$$

älskardej<3

2010-03-14 @ 21:39:26
URL: http://jozefine.webblogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0