Mobilbloggar - påväg till match .

Eller jaaa . Påväg för att kolla damlagets match (: Haha just nu sitter jag i bagage luckan bland alla väskor för det fanns inte plats och innan satt jag i emmas knä.. Hon dian tydligen väldigt ont för jag har en så "spetsig" rumpestump... Vi har själva kommit på en ramsa om dom gör mål (: Just nu har jag den inte på tungan men den kommer snart (: Hur som helst på spelade vi match igår, vi vann med 3-1 och det var så härligt att vinna över dom, och speciellt över domarna... Dom var vid vårat mål, domarn blåste frislag eftersom en i gmotståndsåndar laget stogd i våran målgård. Och sen gjorde dom mål även fast domarn blåst innan, och tydligen tyckte han att det skulle gillas som mål.. Så det blev ett mål för dom, sen gjorde vi a andra mål. Våran andra match spela vi idag vid 2 tiden, det blev 2-2 mot gränna, och jag var den första som gjorde mål på hela matchen .. (Stolt eftersom jag inte brukar göra mål) Mer info kommer för just nu är vi framme, ha dt gött . Kysssssssar (L)

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0