Ny Vaken.

eller nyvaken kan jag inte precis säga att jag är.
Vaknade ovanligt tidigt idag enligt mig iaf ;)
Vid 10 tiden vakna jag upp & drog mig & halvsov till halv 11 .
Sen satte ja på tvn på Nickelodeon & Disney Chanel.

Trots min ålder så ÄLSKAR jag barnprogram. (a)

& jag älskar verkligen sega mornar, som jag typ är jätte lat på, & nu slipper jag stressa :)

Har ''spelat in'' lite musik istället för att ladda ner, eftersom min lilla pappa inte gillar att jag laddar ner ;)
Så han har instalerat något program som man spelar in låtarna istället, ganska effektivt det med.

Eftersom ..
- Dom kommer ta fast alla som andvänder Lime Wire.
- Pirate Bay litar jag inte ett dugg på, eftersom det vart väldigt mycket snack om den hemsidan.

 Wet Fingers - Put Ur Hands Up (2-4 Grooves Remix)
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0