Om 1 timma drar jag till samlingen...

Om en timma drar jag till samlingen , sen fortsätter vi till Fairplay cup i Jönköping ♥
Det kommer bli grymt, & jag ska försöka att hålla er uppdaterade, men det är inte direkt så lätt, när man försöker mobilblogga & ... inlägget inte kommer fram.

Det kommer alltid fram när jag ska testa hemma, men när jag är ute. S J Ä L V K L A R T kommer det inte fram...

Hursom helst tog 12:17 bussen hem & sen hämtar pappa mig .. stannar en stund vid apoteket & medan han är inne & handlar passar jag på att kolla vad som egentligen finns i bilen.
Jag hittar 2 par riktigt frääna, glasögon (:

Aja, om min blogg inte uppdateras så kommer Josefines blogg att uppdateras, eftersom jag för modar att det funkar med att hon mobilbloggar ;)
För att komma till Josefines blogg så klickar du här.

&här kommer några smått söta bilder på mig i pappas gamla glasögon .




Fler Bilder ?
Kommer :)
För att få dom större, klicka på dom (y)
    

Jag känner mig som ett riktigt sniille ;)
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0