Resa Bokad ! :D

Skulle till Grekland i maj .. men det blev inställt eftersom det just nu pågår en ekonomi kris ..
Så vi nu har vi bokat en resa till Turkiet i stället :D

Hoppas på att det är bättre än förra gången då jag var i Turiket :)
Då jag var på Club Verano Side.




Ser la nice ut ? ;)
haha .. naae . tvek på det . då vi fick en balkong och under va det massa gåsar, kalkoner, grisar m.m.
Haha eftersom det inte direkt va någon lyckad resa & mycket klagomål fick vi hälften av pengarna tillbaka ..
HAHAHHAHAHA ....
överfulla hotell e inte kul (:

Nu ska jag iasf bo mer i centrum :)
Den 24 April åker vi till Turkiet :)
Ska till samma ställe eller stad :)
Vad hotellet heter får ni veta längre fram ;)



Kommentarer
Postat av: Sanna

Ser härligt ut!

2010-03-10 @ 20:01:59
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: Ebba Blomén

jag har bott på de hotellet där man ser i poolen när man äter (tredje bilden uppifrån) :D

Jag tyckte det var jätte bra.

Har du varit där elr ska ni dit? =)

2010-03-13 @ 10:55:53
URL: http://ebbalovisablomen.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0