Shiet ?

Vilken dag .. ;o
Eget Arbete en timma, sen gå iväg till träslöjden ..
roligt jag han med mycket & Ä N T L I G E N var Philip klar med sitt baseboll trä, så emma kunde få den dära konstiga appareten(svävar trä) som gör så basebollträt  blir runt ... h3h3h3 :D

Sen när hon ska skruva på den dära makapären(någon tung sak) som väger typ 20 kg  på den dära apparaten så skulle hon skruva 2 varv men tappa den sedan den tunga makapären på sitt högra pekfinger...
Det gjorde såklart ont, sen köpte vi massa kakor på hemköp & när vi kom tillbaka till skolan börja emma storlipa ... okej lite krydd , men gråta iaf. & Tina körde mig&Emma till akuten så dom fick kolla på fingret, röntga det m.m  för tina(lärare) sa att det kunde vara krossat!!! .. ;o

Har fattat att Tina är en hejdare på att skrämma folk riktigt bra, eftersom både jag&emma blev riktigt nervösa .. ;o

Emma var jätte nervös på akuten & självklart gjorde hon mig också nervös .. ;o
Aja både för&nackdel på det.



Hennes finger liknade ju lite det påbilden ,
Typ dubbelt så stort som hennes andra pekfinger . That's sick !
Kommentarer
Postat av: emma

DET GJORDE ONT SOM IN I HELVETTE !

mitt finger = blåttttt

2010-03-04 @ 18:23:22

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0