Skräckfilm ...

är verkligen filmer som jag hatar :)
men som jag samtidigt älskar !
adrenalitet är skoj .. ganska skoj (a)

Hursom helst, ser jag inte alls ofta på skräckfilmer trots att jag sett The Grudge 1 - 3
& 3 andra skräckfilmer jag inte har namnet på tungan än ... eller på fingrana eftersom det är dom jag srkiver med ... (aa

Jaja hursomhelst, är det mysigt med filmkvällar & skräckfilmer, annars kollar jag faktist inte på dom överhuvud taget :)

Men '' H O S T E L '' är en skräckfilm X berätta för mig att, om man sätt den, är man nog inte rädd för någon annan skräckfilm eftersom det va såpass äckligt.

Vi såg några filmsnuttar på den & då verka den inte läskig bara allmänt tråkig, meneftersom min engelska suger & det inte fanns någon text till så kanske jag inte fatta lika mycket ...

Här är iaf
Hostel 1, Trailer.



Hostel 2, Trailer
(inte engelskt tal, eftersom inbäddningen var inaktiv på den andra trailern)



Hostel 3, Trailer

hitta jag faktist inte .. eller jag hitta flera flera fejkade, efter flera flera försök om att hitta den så gav jag upp . 



Hursom helst så handlar Hostel om att flera det är 3 män, somr eser från sina familjer. Dom själva är rika & dom åker/reser till ett ställe för att bestämma hur folk ska dö . Hur personerna plågas te.x. att dom kan klippa av ett finger efter ett, medan personen lever & utan bedövning.

Bara för att just få se personen lida, så får man se exakt hur det ser ut, alla känsorgan, kanske tar en kniv och skär i dens mage & plockar ur deras lever, magsäck när dom är vid liv & vet exakt vad dom gör, men kan inte göra något eftersom dom är fastbundna ...

Usch det är nästan som att jag inte vill se den när jag tänker på det.

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0