The Grudge ?

Den som följt The grudge filmerna ?
Och redan sett 1an & 2an ?
Kanske 3an med ?


Såg den första filmen för ett par år sen med, Matilda, Louise, Julius & Greta.
Riktigt läskig, jag verkligen hatar skräckfilmer och matilda hade lurat in mig att det var en jättebra film.
Visst den var jättebra, men riktigt läskig tyckte jag .


Den andra filmen såg jag med Greta, där vi satt ensama, själva uppe på mitt loft. (Ett rum ovanför vårt garage)
där vi är själva och inte blir störda.
Shit. det va läskit.


Nu häromdan såg jag The Grudge 3 med en kompis.
Visst den va läskig, men inte lika läskig som dom andra .. Kanske för jag är lite äldra eller något .. ?
Aja

The Grudge 3 är iaf en film jag rekomenderar till er som gillar skräckfilmer, eller att bara höja pulsen / adrenalinet lite.




Här kommer några filmklipp & trailer på The Grudge.
& Ni som lätt får mardrömmer .. ett tips, kolla inte ;)


En sceen lite i nästan början av filmen.  Lite smått läskig ..
eller jo faktist . den är äcklig :)


Detta var verkligen en sceen jag börja garva sönder i .
Jagvet inte , men jag har fått för mig att bara börja skratta i någon speciell sceen i filmer.

te.x. När jag och emma kolla på Twilight New Moon, börja jag garva sönder när han lämna Bella , där i skogen.
Jag va mitt inne i filmen & typ börja nästan gråta innan börja skratta lite för högt i biosallongen.

&Nu börja jag skratta väldigt mycket när The Grudge jaga henne för att hon blev rädd och inte tryckte in sina fingrar i hennes ögon & börja dansa eller nått sånt . HAHHAHA . Sjuk humor på hög har jag (a)
Nu kommer Kapitel 1 i The Grudge 3.
& Länkar genom hela filmen till youtube.

Ni som inte sätt The Grudge 1an eller 2an.
Kan klicka här på länkarna.
The Grudge 1,
-Kapitel 1. & När du ska fortsätta se, tänk på att klicka på part 2, med samma andvändare, så du kommer där du var.

The Grudge 2,
-Kapitel 1. & När du ska fortsätta se, tänk på att klicka på part 2, med samma andvändare, så du kommer där du var.






The Grudge 3 - Part 1     (Kapitel 1)

Detta va Kapitel 1.
För er som vill se hela The grudge 3 just nu .
Klicka här på länkarna här nedanför om vilket kapitel ni vill se.
Kapitel 1
Kapitel 2

Kapitel 3
Kapitel 4

Kapitel 5
Kapitel 6
Kapitel 7

Kapitel 8
Kapitel 9 
Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-03-04 @ 20:21:04
Postat av: greta

meeeeeeen vi skulle ju se den? det sa vi sedan vi såg första?

2010-03-04 @ 20:21:52

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0