Till er bloggare.

Ni som själva bloggar och kanske inte är riktigt nöjd med eran design, eller header.
Eller kanske vill ha en mer komplecerad blogg ?

Bloggdesign är en jättebra sida där man lägger in designer & headers .
Man kan även köpa eller få sånt gratis :)

Dom flesta är skitsnygga och flera av dom som är medlemma är Photo Shop kunniga, och lägger in designer m.m.

Jag skulle själv vilja ha en därifran bara det att jag inte kommer att orka att lägga in det, och så har ändå Christoffer vart så söt och gjort en snygg header till mig :)
Snart hoppas jag på att få en helt ny bloggdesign och header utav stefan, som jag tror håller på att jobba på det.
Kommer säkert bli super snyggt :)

Hemsidan kommer du till genom att klicka här ! :)

Här kommer några exempel :)





& den som kommer nu är verkligen helt galet snygg.

För att få precis denna ? Klicka här!
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0