Twilight Eclipse

Den 3e filmen av Twilight kommer nu i slutet av Juni.
Det är premiär på den 3e Twilight filmen den 30 juni.

Jag var på biografen igår och själv trodde jag&emma inte att den 3e filmen redan skulle komma.
Men när jag kollar upp det så visar det sig att det är den 3e filmen .
Stogd även som nyheter på MSN .

Här kommer trailern på Twilight Eclipse.
Kan verkligen inte vänta, så jag har även bestämt att Jag & Emma ska gå på premiären, eftersom hon älskar Twilight lite mer än vad jag gör ;)

Kommentarer
Postat av: Ebba Blomén

jaha, okej. =)

Jag tyckte det var bra :D

ett "tips" typ, vid ett av poolområderna (det med "glas-poolen") finns, elr iaf när jag var där, vindruve "växter" elr vad man nu säger. Där kunde man bara ta vindruvor när man ville =D

och det var inte många som visste att det fanns så det var alltid druvor där =)

2010-03-14 @ 18:36:33
URL: http://ebbalovisablomen.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR TWILIGHT ! (L)

2010-03-15 @ 14:09:25

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0