Utelåst !

När jag kom hem var jag utelåst, eftersom min pappa& min bror var inne i stan och skulle kolla på prylar till någonting ...
Mamma hade heller inte kommit hem ännu eftersom hon jobbar fortfarande.
L Y C K A T att jag dessutom har glömt nyckeln för första gången .
Jag brukar ju A L L T I D ha med mig nyckeln & eftersom alla oftast har med sig nycklar i familjen har vi inget nyckel gömställe ;o

Aja, Pappa & Bror skynda sig iaf hem , eftersom vi bor så häärligt nära havet så passa jag på att gå ut på isen.
Har velat vandra runt på isen hela vintern, men inte haft orken.
Men nu har jag ju dessutom mina hunter gummistövlar, så det skulle inte göra jääätte mycket ifall isen sprack, som den inte gjorde :D

Här kommer iaf några failade bilder från när ja hoppa från bryggan ner på isen... (isen sprack inte)


snöösnöösnööö!


fryser ... så har min halsduk som en turk.


kolla snön är borta :D


lite, bara liteee av isen har smält .. gick där ändå (aa


det går bra att ta kort när ... självutlösaren är på ;)


precis landat .. där med ;o
hahahah .. ser ut som att jag typ ska bajsa på mig (aa


litee bättre bild kanske.. förutom att jag får min halsduk i ansiktet .. ;o

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0