Anna Bergendahl ~vs~ f.d Malena !

Okej, jag såg inte Eurovision igår, eftersom jag missa det.
Men däremot har jag hört allt snack & att Sverige inte gick med till Final var en rejäl chock.
Dom på NRJ trodde att det var Malenas fel från förra året som sjöng den där opra sången...

 Malena Ernman - La Vouix

 Anna Bergendahl - This Is My Life

Antagligen va det ju nått fel på människorna eftersom dom gjorde att vi inte kom vidare...
Själv tycker jag att båda kan vara goa att lyssna på, men det är efter ett tag dom spelades på radion 500 gånger.
Men annars föredrar jag techno/hiphop/r'n'b/house osv.

Så det är inte min musiksmak, jag tycker att Salem Al Fakir eller Eric Saade skulle gå vidare, att dom inte kan lyssna på oss ungdomar, då skulle dom defenetift gå vidare ;)

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0