Bilder från i Lördags !

Här kommer bilder från i Lördags då jag&Greta var på Liseberg & sen vår grillkväll me folket (L)



flashaflashaflasha pengar... (a)





&Yes, klart att vi börja dagen på Liseberg med att köpa varsitt Guldpass & sen gå raka vägen till Ben&Jerry baren för att köpa varsin milkshake.
- Cookie Dought & Chocolate Fudge Brownie (Half Baked, skitgo)
- Fairly Nuts & Strawberry cheesecake, sjukt goa tillsammans, en stor hit ! :)



Lägger några blommor vid Micheal Jackson (L)


Tvinga Greta att åka Flumride, men för att inte bli blöta tog vi plastpåsar på huvudet (a)
Haha, Greta gjorde hål i påsen medan jag inget alls så det var läskigt eftersom jag tappa balansen då :)
Men efter åket åkte vi flumride några gånger till (y)


&nej, vi köpte inga bilder eftersom vi ändå inte har någon nytta av dom? Vi kommer vara där ofta i sommar så det funkar ändå med några små bilder man känner igen lätt, Sweet:)


Efter ännu några åk, köpte vi varsin Ben&Jerry milkshake igen.
Ben & Jerry is the shit ! ♥


Bilder från Liseberg !

&Nu kommer bilder från Grillningen.


Jag, i början av kvällen (a)


Alice (L)


Greta, som gör någon söt min (a)


Emma&Greta


Matilda & Frida


Frida, Theo (Victor) Alice
Kommentarer
Postat av: nora

fin blogg, tror jag har sett dog ngn gång :s :P

2010-05-17 @ 22:11:43
URL: http://nowraa.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0