Bilder från Igår !

Liseberg ! :)
&sorry för dåliga bilder, men min mobilkamera är inte särskillt bra & kameran tar jag inte med mig vartsom helst eftersom ... 2 killar i klassen gjorde sönder skärmen på den... ;/


Ballder, hade en scarf på mig som åkte typ av när vi åkte, så jag &emma höll i varsin ände & lekte superman (h)


Flumride, ville inte bli blöta så emma tog på sin luva rejält & jag som ville skydda mig tog på min väska på huvdet .. HAHHA :D

&Innean Flumride åkte vi Kollorado & då skyllde jag på att det var Emmas fel att jag blev blöt när jag ville åka den.. hihihii :$
Då hade jag även en random killes hatt påmig... som ja hitta i båten.

Det är ganska kul...
(Precis satt oss i båten, jag hittar en solhatt som kommer fårn H&M's killavdelning,
när vi kommer ut till där kön brukar vara)
- *räcker upp armana* och säger Peeaace !
- Killarna i kön riktar sitt huvud hitåt ,EYYYY ! *&springer efter båten*
- YO ! ropar jag !
- det är min hatt ... ;s :'(
- HAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHA oj..  /Jag&Emma ...

(När vi åkt klart väntar han på oss då han får tillbaka en lite halvt blöt hatt..)


&lite egobilder på mig...
Kommentarer
Postat av: Emi

ur nice id like to sex u up

2010-05-30 @ 10:38:34

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0