Bildspel ...

Bilderna är klarladdade, & orkar inte skriva jättejättemycket så det får bli som ett bildspel, med massor utav bilder ;)


På flygplatsen & väntar på att få gå på planet . :)


blir även att tagga med en STOR påse choklad inför flygresan som kmr vara .. lååång ! (:


Natt, trött & har precis letat upp bussen som tar oss till hotellet & är förberedda på 1 timmas bussresa.


Vid incheckningen får man även en drink ;)


Packat upp & ska slagga nu, mamma&jag har även ett eget badrum ;)


Söndag, dagen blev bara att ligga vid poolen, spela beach -vollyboll & in till stan.


Påväg in till stan, tar oss en promenad (:




Hahahhahah, hitta även Turkiska Ullared på vägen ;)


&framme i stan. (:
Eftersom turkarna kommer och hämtar en på utsidan för dom vill att man ska kolla in i deras butik va dom x-tra på oss eftersom dt även var väldigt vääldigt få turister där, det inte hade kommit ''nya'' pga flygkrisen.

Så dom hade även bättre koll på hur många gånger vi hade varit inne i deras butik än vad vi hade. Ha-Ha


Senare går vi ut & äter. Ute i själva stan äter vi inte mer eftersom dom resturangerna man åt på tjöta så mycket.
'' Kom, bara titta'' ''Svensk?'' ''Titta, jag får bara visa''  På dom få meningarna svenska som turkarna lärt sig. :)

Jag&min ''annonyma'' familj (a)


Beställde torsk men fick sjötunga istället eftersom den var slut. & TITTA DEN ÄR FRITERAD !
Friterad mat är något av det jag abslut inte inte inte tycker om, Pommes Fritez är det som är gott Friterat.



&sen turkisk marknad, där 99% av allt dom säljer är kopierat från Burberry, D&G, Versace, Louis Vuitton, Ed Hardey & mycketmycket mer. (:

Ser marknades stor ut ?
Inte? ;) Det var den. Detta var bara en liten liten del av den kanske 5% av allt ? ;)


Sen vandrar vi till stranden för att se om dt är ngt ;)
Visst är det, barer, duschar, toaletter är helt nybyggt ;)
Nackdelen var ju att vi gick, så dt kändes som öken ;)

Hursom helst så tog vi en drink & gick sedan :)


Dagen därpå tog vi en minibuss till stranden :)


Sen blir även jag sugen på Para Sailing, så jag får med mamma så hon åker upp med mig, istället för att sitta och dingla där själv är det såå mycket roligare med någon :)
Bror&Pappa satt med i båten & fotagrafera oss osv. :)


Para Sailing = Åka skalmskärm efter en båt. :)






Vi fortsättar att käka på några resturanger utanför stan som ligger mycket på mycket finare ställen, där havet finns osv. Man kunnde även se 1-2 meter långa Vattensköldpaddor (a)




Dagarna är likadana.
Sola, stranden/poolen. Beach Vollyboll, ute & käka på kvällarna tittar runt i affärer & sedan åker vi tillbaka till hotellet. Hotellet hade även kareoke där man dansa & sjöng vid baren, så där tillbringade jag några timmar dom flesta dagarna när vi hoppat ut ur dom ofräscha taxibilarna :)

Killarna som jobbade med att hålla i Bech -vollybollen, Pingis, ''Bouchtca/Boul'', var även breakdansare, iaf Sasha, Emre, & 2 andra killar. Så dom brukade även göra skitfräckt Dacemoves.

även dessa rörelserna + häftigare.





Kommentarer
Postat av: greta

jag har saknat dig pluttan<3

2010-05-02 @ 17:05:34
URL: http://lipsys.blogg.se/
Postat av: J O Z E F I N E

ahhahahahhahahahahah

fan va jag garvar åt "turkiska ullared" HAHAHAHHAHAH :D(L)

2010-05-02 @ 17:31:44
URL: http://jozefine.webblogg.se/
Postat av: Malin - Q r i s t a a l l

Vilka härliga bilder! Nice med turiskt Ullared xD haha seriöst!

2010-05-02 @ 21:42:22
URL: http://qristaall.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0