Club Nordic !

Haha yess & jag & greta var på Nordic igår. Ganska kul eftersom vi inte var som vi var förra gången, hotpants & magtröja mjaaou ;)
Denna gången hade vi båda en body & 2 jättesöta smp kjolar.

Vi träffa även knappen&hakim & Rebound . fick se dom uppträda live med deras nya låt Rebound. Den är en av mina nya favoritlåtar, för den är så sjukt bra !
Vi stogd typ längst fram, krama Hakim & Eddie.

Bilder från knappen & hakims blogg.
Då jag & greta kom med på nästan alla . :)
ser oss inte jätte tydligt men vi känner igen oss (a)


Knappen & så ser ni Greta i en vit body som sträcker sig precis bakom NRJ & lite framför henne är jag (a)


det liknar inte jag i det vänstra hörnet men jag iaf & halva greta brevid mig.


i vänstra hörnet ser ni greta i vit body & min vita kjol h3h3h3


Sen  bakom tjejen i mitten ser ni greta som viftar med handen, jag gör någonting på golvet.. HAHHAHA !


Rabieh & Eddie ... Rebound


Självklart va det vi som tog i Hakims hand ;)


Kommentarer
Postat av: ♥Emma♥

Nu är veckans blogg tävlingen avslutad. Kolla vem som vann!

2010-05-30 @ 22:07:06
URL: http://loveesf.blogg.se/
Postat av: Greta :)

Hihi söti, men det var inte alls vi som tog i Rabihs*** hands ;)

2010-05-31 @ 14:59:55
URL: http://lipsys.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0