Härligt Väder !

Helt sjukt vad go dag det har varit idag :)
Började redan på morgonen, inte lika morgontrött som jag brukar vara, när man går ut är det redan jätte varmt, solen skiner, tar på sig solglaslgon & vandrar bort till bussen :)

Sen börjar vi dagen med "Brännbollsturnering." Spela med några spanjorer men sen drog dom osv.
Vi kom till final, vi fick bullar på morgonen. (jag tog ingen, känner mig duktig hehe)
&sen fick vi glass, piggelin, det kunde jag verkligen inte motstå ! :)

Sen har jag tagit massa fotton med, Aléjandro, Juan, Johnny, &massa flera :)
&fråga tillstlut min ''speciella'' fråga tillsammans med olivia samtidigt som vi prata svenska med spanjorena :)
Hahahahahah ! Dom fatta exakt INGET ! :)

Hoppas iaf att bilderna kommer ut på facebook på måndag då dom kommer hem, eftersom idag var det sista dagen dom var i skolan.  Vad hemskt ändå ? Att typ aldrig få se dom igen ;o


Hahah & naaaw.
i slutet av dagen...
Alejandro: Can u give me a kiss for memories ? :)
Jag: haha what ?  *tänker....*  sure ;)
*ger en kindpuss*
Alejandro: Thank u very much, bye ♥

det är ju inte så farligt ? ;) speciellt inte för dom eftersom dom hälsar så ;)

Här kommer bilder från spanjorerna (a)


Emma, Felicia, ''random'' jag & Juan någonting .. ja kallar han för johnny för ja inte kunde uttala hans namn... thihih ;$


Jaa, dom 3 som står kan ja inte namnen på, men han som sitter ner är han Jonny/Juan som ovan :)
då jag&olivia smådrev lite med dom, fina frågor &prata svenska med dom :)
men vi var såklart jätte trevliga mot dom !


Några fler spanjorer ... sjukt goa (a)


Sen tror ja Ashley ville att vi skulle vara med så ett kort på Emma &mig omringade av spanjorer .. (a)


That's it ! ;)

Kommentarer
Postat av: Bloggar24.

Kolla in den nya bloggsidan där du hittar det senaste inom bloggvärlden, ex. Kissie och Amirs bloggträff! Kika gärna in / Bloggar 24

2010-05-19 @ 22:19:27
URL: http://bloggar24.wordpress.com

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0